Fundusze dla biznesu. Poradnik przedsiębiorcy 4/2018

11 DOBRE PRAKTYKI – Naszą ofertę kierujemy między innymi do sieci handlo- wych, hoteli, restauracji, salonów samochodowych, galerii handlowych, fitness clubów, sklepów. W ramach usługi au- diomarketingowej dostarczamy klientom muzykę „tła”, zwal- niającą z opłat tantiemowych związanych z prawami autor- skimi lub prawami pokrewnymi. Zajmujemy się też produkcją Nowocześnie = innowacyjnie i rozwojowo Wzrastająca w ostatnich latach rola rynków niszowych, zwiększające się zapotrzebowanie na wysoko wyspecjalizowane produkty i usługi, a także wprowadzanie coraz nowszych rozwią- zań technologicznych sprawiają, że sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw staje przed nowymi wyzwaniami. O tym, że dzięki wąskiej specjalizacji można osiągnąć sukces, wie dosko- nale katowicka firma APR Spółka z o. o., od lat działająca w sferze zaawansowanych technolo- gicznie usług audio- i wideomarketingu. Od pomysłu do rynku Firma istnieje od 2008 r. Na początku jej działalność sku- piona była tylko na usługach audiomarketingu, a więc na skutecznym oddziaływaniu na zachowanie klienta w miejscu sprzedaży za pomocą muzyki oraz dźwięko- wych komunikatów promocyjnych. Internetowa platforma SaaS pozwalająca zarządzać treściami audio- i wideomarketingu.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjQzOTU5